Dankzij een professionele bedrijfsvideo krijgt de kijker direct een goede, eerste, indruk van jouw organisatie. Wil je een product verkopen, of juist een nieuwe werknemer aantrekken? Een bedrijfsvideo laten maken is in beide gevallen de investering dubbel en dwars waard. Je krijgt namelijk maar één keer de kans om je doelgroep te prikkelen. En een pakkende bedrijfsfilm gaat je daarbij helpen.
Een bedrijfsvideo is een doeltreffende manier om het verhaal van je bedrijf naar buiten te brengen. Door het gebruik van beeld en geluid in één kun je laten zien wat jouw bedrijf zo bijzonder maakt. Wil je een bedrijfsvideo laten maken door Je van Het? Dan vertalen we jouw boodschap door in aantrekkelijke visuals, waarmee je de doelgroep kunt inspireren en overtuigen. Geboeid vanaf het eerste moment.
Videomarketing is tegenwoordig de meest effectieve manier om de aandacht te trekken van je doelgroep. Een andere reden om een professionele bedrijfsvideo te laten maken is dan ook de impact die video’s hebben. Het creëert een gevoel bij je bedrijf. Als dat op de juiste manier wordt gedaan, blijft het verhaal ook beter hangen. En dat is vaak minder succesvol met een enkele afbeelding.
Een bedrijfsvideo laten maken is maatwerk en de kosten hiervoor kunnen flink uiteenlopen. Zo kun je bijvoorbeeld kiezen voor een professionele bedrijfsvideo van 30 seconden met sfeerbeelden die in elkaar overvloeien. Wil je daarbij een voice-over inzetten die de boodschap duidelijk overbrengt? Dan zullen daar extra kosten aan zitten. Daarnaast kun je kiezen voor één uitgebreidere video of juist voor een aantal kortere video’s. Deze keuzes hebben allemaal invloed op de kosten van een project. Ben jij je aan het oriënteren om een bedrijfsvideo te laten maken? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Na het bespreken van jouw wensen, maken wij een offerte met daarin de exacte werkzaamheden en kosten.
Het productieproces voor de verschillende video’s is grotendeels hetzelfde. Na een uitgebreide kennismaking, beginnen we met het maken van een script. Dit doen we op basis van storytelling. Zodra het concept is goedgekeurd, starten de voorbereidingen voor de grote filmdag.
Laat je een bedrijfsvideo maken? Dan vindt deze filmdag hoogstwaarschijnlijk plaats bij jullie op locatie. Vaak hebben we een halve of hele werkdag nodig om de beelden te schieten. Zodra alles is vastgelegd, begint de laatste fase van het productieproces: de nabewerking. In deze fase wordt van alle losse onderdelen één geheel gemaakt. We voegen waar nodig nog special effects, animaties of voice-overs toe en dan is ‘ie klaar. Jouw professionele bedrijfsvideo!
Je van Het is een videoproductie bedrijf met jarenlange ervaring in het vak. Naast animatie- en bedrijfsvideo’s, kun je door ons ook instructievideo’s, video’s voor social media en promotievideo’s laten maken. Kortom: we zijn voor alle soorten videomarketing in te schakelen. Ben je enthousiast over het laten maken van een video, maar weet je nog niet precies in welke vorm je dit wilt hebben? Maak ook dan gebruik van onze expertise. Onze videomarketeers voorzien je graag van persoonlijk advies: neem contact op!
Wil jij een bedrijfsvideo laten maken? Neem dan contact op met Je van Het en laat ons je helpen! Ook als je meer wilt weten over videomarketing, animaties of bedrijfsvideo’s kun je vrijblijvend contact met ons opnemen. Vul hiervoor ons contactformulier in of bel direct naar +31 70 891 4918.
Drukwerk is nog lang niet uitgestorven en er bestaan tegenwoordig steeds meer milieuvriendelijke alternatieven om verantwoord drukwerk te laten maken. Ook bij Heilder merken we dat de vraag naar professioneel drukwerk nog steeds groot is. Ontwerpen voor flyers, folders, maar ook voor boeken en zelfs landkaarten worden bij ons nog vaak genoeg gemaakt. Want digitaal kan nu eenmaal niet in alle gevallen de tastbaarheid van drukwerk overtreffen.
Een goed voorbeeld is onze trouwe klant K-JAK, die met regelmaat drukwerk op maat heeft laten maken. Als reisorganisatie voor actieve outdoor vakanties in Scandinavië wil K-JAK haar reizigers, met de kano, goed voorbereid op pad sturen. Daarom ontvangt iedereen vooraf een uitgebreide gids en routekaart, want nog steeds heeft een fysieke kaart geen last van een slechte verbinding in de middle of nowhere. Met waterbestendig papier kan de kaart ook nog tegen een spatje regen of een val in het meer. Daarbij hebben wij niet alleen de opmaak en het ontwerp van dit introductiepakket verzorgd, maar ook het drukwerk zelf.
Heilder is een allround drukwerk studio en neemt dus ook het organiseren van drukwerk uit handen van de klant. Met een divers netwerk aan drukkerijen kunnen we de klant voorzien van de beste kwaliteit, passend bij het beoogde eindproduct.
Digitaal ontwerp is met de devices, narrowcasting schermen en andere digitale platformen van nu een effectieve oplossing om uiteenlopende informatie te delen. Maar, wat als deze technologie geen optie is, zoals bij K-JAK? Dan is het oude vertrouwde drukwerk toch je beste oplossing. Hieronder een paar belangrijke voordelen van drukwerk laten ontwerpen en maken door een gespecialiseerde drukwerk studio
Drukwerk laten maken is dé kans om je (visuele) identiteit tastbaar te maken! Door je visuele identiteit bijvoorbeeld door te vertalen op een visitekaart, flyer, gids of kaart heb je de mogelijkheid om je doelgroep iets mee te geven, waarmee zij zichzelf kunnen herinneren aan jouw merk. Daarbij kun je drukwerk laten maken als abri’s of banners en deze combineren met je digitale uitingen, om tot een effectieve marketing mix te komen. Als je de uitingen goed inzet, dan kan drukwerk enorm bijdragen aan een positieve merkbeleving van je doelgroep. Dit zijn de associaties die je doelgroep krijgt als ze een onderdeel van je merk te zien krijgt.
Professioneel drukwerk is dus heel succesvol te combineren met digitaal. Met de technologie van nu kun je deze twee zelfs heel goed verbinden. Met toepassingen als augmented reality kun je bijvoorbeeld drukwerk laten maken dat bewegend 3D beeld op je device presenteert wanneer je met je device over het drukwerk scant. QR codes zijn daarnaast al helemaal niet meer weg te denken!
Drukwerk laten maken kan tegenwoordig ook ecologisch verantwoord. Er zijn namelijk verschillende alternatieven voor papier van houtpulp, waarmee je de natuur gemakkelijk een handje kunt helpen. Gerecycled papier kennen we wel, maar dit kost veel energie en chemicaliën om bruikbaar gemaakt te worden en is ook maar beperkt recyclebaar. Gelukkig zijn er betere alternatieven om drukwerk te laten maken. Denk aan bamboe, gras, agrarisch afval, oude spijkerbroeken en zelfs steen.
Het is dus een goed idee om drukwerk op maat te laten maken, omdat het de identiteit van je organisatie sterker maakt. Twijfel je nog of je het drukwerk moet uitbesteden? Wij hebben de belangrijkste punten op een rij gezet waarom je hiervoor bij Heilder aan het juiste adres bent:
Maak je campagne compleet met drukwerk en breng je merk en boodschap verder met wat tastbaarheid. Bij Heilder helpen we je graag verder met je zoektocht naar de juiste toepassing, vorm en inhoud. Neem vooral contact met ons op als je meer wilt weten over professioneel drukwerk laten maken en wat we daarin voor je kunnen betekenen!